Víno a dieta

 

Víno a dieta

 

Už jste zaznamenali to nové šílenství, které zkoušejí lidé na celém světě?
Na sociálních sítích se objevila zvláštní dieta z časopisu VOGUE, konkrétně ze 70. let.
A co je na této dietě tak zajímavého, že ji zkouší lidé po celém světě? Zahrnuje totiž konzumaci vína.
A pozor, zkušenosti lidí, kteří vínovou dietu zkusili najdete v článku.

 

A jak taková dieta s vínem vlastně vypadá? Je to celkem jednoduché.

 

  • Snídaně: Natvrdo uvařené vejce, sklenice bílého vína a černá káva.
  • Oběd: 2 natvrdo uvařená vejce, 2 sklenice bílého vína a černá káva.
  • Večeře: 150 g hovězího steaku, sklenice bílého vína a černá káva.

 

Výsledkem této vínové diety, která se drží jen 3 dny má být 1,5 kg dole.

 

A názory čtenářů, kteří dietu s vínem vyzkoušeli?

 

Sophie: "Vínovou dietu jsem držela přesně 3 dny a opravdu striktně.
Vím, kolik kalorií má víno i prosecco, takže jsem byla zvědavá na výsledky.
Za tři dny jsem bohužel nezhubla ani polovinu toho, co dieta na víně slibovala. A nestálo to za to, cítila jsem se unavená a nesvá."

 

Caroline: "Tuhle vínovou dietu si asi někdy zopakuji. Výsledky se dostavily a víno miluju,
takže na rychlý úbytek na váze je to ideální řešení. Navíc jsem víno vyměnila za prosecco, jelikož má méně kalorií než klasické víno.
Takže za mě spokojenost, jen jsem byla trochu unavená."

 

A jak je to s těmi kaloriemi? Každé víno má samozřejmě jiný počet kalorií.
Stejně tak i kalorie v prosecco se liší. Pro lepší přehled přinášíme tabulku kalorických hodnot vína, portského vína či prosecca (100 ml)

 

Bílé suché víno - 75 kcal

Červené víno - 80 kcal

Bílé sladké víno - 105 kcal

Prosecco - 65 kcal

Šampaňské - 80 kcal

Portské - 90 kcal

 

Necháme na vás, zda se do vínové diety pustíte.
Pokud ubydete na váze a vínová dieta zafunguje, může stejně tak nastat následný jojo efekt.
Za nás doporučujeme víno či prosecco ne jako dietu za trest, ale jako odměnu pro radost.
Není totiž lepšího zakončení dne než s kvalitní lahví vína či prosecca.